Loreal

Hej hej! det var väldigt länge sedan som jag skrev men jag har faktiskt varit i Thailand i flera veckor med min underbara pojkvän Richard och hans familj! <3 Det var hur trevligt som helst och vi myste hela dagarna.

Hur som helst så ska man väl börja blogga igen...kan bli lite trögt i början men ska verkligen försöka!

Först hade jag tänkt ett litet inlägg på Loreal Ambre solar som jag hade med mig till Thailand, jag vet inte om det bara hänt mig men jag satte på den på morgonen innan jag gick till stranden och efter någon timme utan att gå i vattnet så började det liksom klumpa sig på något hel äckligt vis. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva men det var hel sjukt! Trodde inte det om Loreal som är ett väldigt bra märke tycker jag!

Har ni några sommar misslyckade produkter som ni vill dela med er? skriv gärna puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0